تولید محتوا در صنعت سنگ، اطلاع رسانی یا تبلیغ!؟

  1. صفحه اصلی
  2. /
  3. وبلاگ آرماندیس
  4. /
  5. آموزشی
  6. /
  7. تولید محتوا
  8. /
  9. تولید محتوا در صنعت سنگ، اطلاع رسانی یا تبلیغ!؟

تولید محتوا در سنگ - تولید محتوای سنگ - تولید محتوا در صنعت سنگ - تولید محتوای تخصصی سنگ - تیم محتواسازان آرماندیس

تولید محتوا در واقع یعنی خلق محتوای مفید و موثر با یک فرم مشخص و انتشار آن در یک کانال خاص برای رسیدن به هدف کسب و کار است. تولید محتوا صرفا تبلیغ نیست، بلکه اطلاع رسانی نسبت به حرفه یا خدمات خاص و جذب مخاطب آگاه و وفادار است.

تولید محتوا در واقع یه روش متداول در زندگی همه ماست، فقط شاید تحت این عنوان خیلی شناخته شده نباشد و گرنه در هر لحظه و در برخورد با هر مسئله ای هر چقدر هم ساده مثل پیشنهاد خرید از یک نانوایی به دلیل تائید کیفیت از جانب ما، یا هر مورد دیگر، در حال تولید محتوای موثر و ارائه ی آن به مخاطبین مختلف هستیم.

حالا در نظر بگیرید در صنعت بی نظیری مثل صنعت سنگ، برای آشنایی عموم و معرفی محصول و کاربرد آن در هر شرایطی و… چه خلاء بزرگی است اگر تولید محتوای مفید و موثری انجام نگیرد.

با مطالعه این مقاله افق جدیدی به روی شما گشوده خواهد شد تا با گوشه ای از اهمیت تولید محتوای تخصصی در عصر حاضر، آشنا شوید. اجازه بدهید بدون اتلاف وقت سراغ اصل مطلب برویم…

فواید تولید محتوا برای کسب و کارها

1- افزایش فروش و درآمد: این حقیقتی غیر قابل انکار است که وقتی دیده شوید، شناخته شوید و بصورت تخصصی در زمینه ی شغلی خود صاحب اطلاعات باشید، بسیار موثرتر می توانید برای فروش محصول خود و به دنبال آن افزایش درآمد، اقدام کنید.

تولید محتوا در سنگ - تولید محتوای سنگ - تولید محتوا در صنعت سنگ - تولید محتوای تخصصی سنگ - تیم محتواسازان آرماندیس

2- جلب اعتماد مخاطب هدف: بدون هیچ بحثی وقتی در زمینه ی معرفی محصول و خدمات خود صاحب اطلاعات کافی باشید، بیشتر مورد اعتماد خواهید بود.

3- شناخت بهتر برند: تولید محتوای تخصصی به شما کمک می کند تا برند محبوب خود را هوشمندانه و حرفه ای بسازید و مخاطب را برای همراهی با برند خود، ترغیب نمایید.

4- قدرت سایت و سئو: تیر خلاص اینکه وقتی تولید محتوایی نباشد، سئو هم بی معنی است. لازم به تذکر است که برای بهبود سئو، تولید محتوا باید براساس اصول درست آن انجام بگیرد تا منجر به افزایش بازدید سایت و بهبود رتبه در نتایج جستجوی گوگل شود و از این طریق باعث ارتقا سئو و کیفیت سایت شود.

5- جلب مشتری راغب: تولید محتوای تخصصی باعث می شود تا مخاطبین مختلف در ارتباط با شما لزوم همکاری با شما را به عنوان یک فرد آگاه و متخصص درک کنند و بعد از برقراری ارتباط مناسب دیگر نه صرفاً به عنوان یک مخاطب، بلکه به صورت یک مشتری راغب در کنار شما قرار بگیرند.

تولید محتوا در سنگ - تولید محتوای سنگ - تولید محتوا در صنعت سنگ - تولید محتوای تخصصی سنگ - تیم محتواسازان آرماندیس

6- نشان دادن تخصص: با تولید محتوای تخصصی، فرصت مناسبی برای شما فراهم خواهد شد تا تخصص و دانش خود را به رُخ بازار بکشید. به این ترتیب متمایز بودن را به رقبای خود در این صنعت قدرتمند، نشان خواهید داد.

این گوشه ای از لزوم و فواید تولید محتوا در صنعت سنگ بود تا درک بهتری به شما عزیزان داده شود.

یادآور می شویم که تولید محتوا لزوما یک شکل و فرمت مشخص ندارد و می تواند شکل های مختلف نوشتاری و بصری داشته باشد، تولید یک تیزر کوتاه یا یک ویدئوی بلند، یک انیمیشن کاربردی درباره ی سنگ تان، عکاسی صنعتی و استفاده از عکس های با کیفیت و دقیق برای کاتالوگ های چاپی یا دیجیتالی و تور مجازی 360 درجه  و… همچنین ایده های جذاب و هوشمندانه ی دیگر که با نمایش در بسترها و پلتفرم هایی نظیر: وب سایت های اختصاصی، شبکه های اجتماعی و رسانه های مختلف، همراه با یک مشاوره ی هوشمندانه و مفید، گام هایی بلند و موثر در برندینگ محصول شما خواهد بود.

لازم به ذکر است که در نظر داشته باشید، تبلیغات مفهوم متفاوت تری نسبت به تولید محتوا دارد که لزوما با آگاهی موثر همراه نیست و در اکثر اوقات صرفا نشان داده شدن و معرفی کردن محصول و خدمات است. با اینکه تبلیغات جایگاه خاص خود را در بازار امروز مدت هاست که پیدا کرده اما در مقایسه با تولید محتوا که بسیار تخصصی تر و بر پایه علم و آگاهی ست، زیاد قابل عرض اندام نیست.

در آخر باید بگوییم که گروه محتواسازان آرماندیس با تیم متخصص خود در زمینه ی تولید محتوای تخصصی سنگ به شما کمک می کند تا با تولید محتوای مفید و موثر بتوانید سهم مناسبی در بازار پر رقابت و بزرگ امروزی به خود اختصاص دهید.

10 پاسخ

  1. بسیار مفید بود ☺️
    ممنون که اطلاعاتتون رو در قالب مقاله توی سایت میزارین تا دیگران هم استفاده لازم رو ببرن

    1. خواهش میکنم مهناز خانم عزیز، بابت ثبت دیدگاهتون و انرژی خوبی که به ما دادید ممنونم

  2. ممنون از مقاله تون و یک پرسش اینکه در زمینه تخصصی سنگ تولید محتوا موثر تره یا تبلیغات؟

    1. سپاس مجدد از شما خانم پاکبین بابت حمایت هاتون و ثبت دیدگاه های خوبتون.
      به نظر ما هر دو در جایگاه های خود مفید و کاربردی هستند و باید در شرایطی که لازم است از آنها استفاده کرد.
      و شرایط رو با جلسات مشاوره ای که با مشتریان عزیز گذاشته میشود، میتوان تعیین کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *